• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Veelgestelde vragen Mijn Account
Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Wat moet ik doen als mijn medicatieoverzicht niet volledig is, of leeg is terwijl ik wel medicatie gebruik?

29 juli 2020 by

Wat betreft uw medicatie kunnen wij helaas niets betekenen. De medicatie komt via een rechtstreekse beveiligde verbinding uit het informatiesysteem van uw arts. Als er iets niet klopt of als u bijvoorbeeld medicatie voorgeschreven heeft gekregen van een specialist, neem dan contact op met uw praktijk. Als zij het aanpassen in het systeem wordt dat ook in de app anders weergegeven.

Primaire Sidebar

Waar wilt u meer over weten?

Vraag niet gevonden?

Staat uw vraag of probleem er niet bij? Geef uw melding door via de feedback functie in de Zorg4Nieuwegein app. U vindt de feedback functie in het menu van de app. Staat er geen feedback optie in de app? Mogelijk moet u de app dan eerst updaten naar de nieuwste versie.

Footer

Snel naar

  • Zorg4Nieuwegein app
  • Privacy & cookies

Heeft u vragen?

Neem u dan contact met ons op. Onze supportmedewerkers zijn u graag van dienst.