• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Veelgestelde vragen Mijn Account
Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Ik krijg de melding dat het niet is gelukt om mijn login gegevens te valideren

29 juli 2020 by

Alleen op een Android-toestel krijgt u mogelijk deze melding. Volg de volgende stappen:

  • Verwijder de app helemaal van uw apparaat
  • Installeer de app opnieuw
  • Ga naar de instellingen van uw telefoon
  • Ga naar de apps en zoek de Uw Zorg online app
  • Druk op opslagruimte (of ‘storage’ in het Engels)
  • Druk op opslag wissen (of “clear storage” in het Engels)
  • Open de app opnieuw

Primaire Sidebar

Waar wilt u meer over weten?

Vraag niet gevonden?

Staat uw vraag of probleem er niet bij? Geef uw melding door via de feedback functie in de Zorg4Nieuwegein app. U vindt de feedback functie in het menu van de app. Staat er geen feedback optie in de app? Mogelijk moet u de app dan eerst updaten naar de nieuwste versie.

Footer

Snel naar

  • Zorg4Nieuwegein app
  • Privacy & cookies

Heeft u vragen?

Neem u dan contact met ons op. Onze supportmedewerkers zijn u graag van dienst.