• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Veelgestelde vragen Mijn Account
Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Ik heb medicatie aangevraagd, maar krijg geen bevestiging per mail. Hoe weet ik nu of mijn bestelling goed is gegaan?

29 juli 2020 by

Nadat u met succes een bestelling heeft gedaan,
krijgt u in uw scherm een bevestiging dat uw aanvraag is verzonden en in behandeling is bij uw huisarts. Wanneer u deze melding krijgt is uw bestelling succesvol verstuurd. Heeft u vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact op met uw huisartsenpraktijk.

Primaire Sidebar

Waar wilt u meer over weten?

Vraag niet gevonden?

Staat uw vraag of probleem er niet bij? Geef uw melding door via de feedback functie in de Zorg4Nieuwegein app. U vindt de feedback functie in het menu van de app. Staat er geen feedback optie in de app? Mogelijk moet u de app dan eerst updaten naar de nieuwste versie.

Footer

Snel naar

  • Zorg4Nieuwegein app
  • Privacy & cookies

Heeft u vragen?

Neem u dan contact met ons op. Onze supportmedewerkers zijn u graag van dienst.