• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Veelgestelde vragen Mijn Account
Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Hoe kan het dat mijn eerder bestelde medicatie nog niet klaar staat bij de apotheek?

29 juli 2020 by

De Zorg4Nieuwegein app van uw huisartspraktijk verzorgt de medicatie aanvraag tussen u en uw huisartspraktijk. Vervolgens wordt in de huisartspraktijk uw medicatie aanvraag beoordeeld en doorgezet naar de apotheek. De apotheek zet de medicatie voor u klaar waarna u het kunt ophalen (of de apotheek bezorgt eventueel).
Vaak duurt het 2 werkdagen voordat u de medicatie op kunt halen, echter kan dit verschillen per apotheek. Om er zeker van te zijn dat de medicatie klaar staat, kunt u eventueel contact opnemen met uw apotheek.

Primaire Sidebar

Waar wilt u meer over weten?

Vraag niet gevonden?

Staat uw vraag of probleem er niet bij? Geef uw melding door via de feedback functie in de Zorg4Nieuwegein app. U vindt de feedback functie in het menu van de app. Staat er geen feedback optie in de app? Mogelijk moet u de app dan eerst updaten naar de nieuwste versie.

Footer

Snel naar

  • Zorg4Nieuwegein app
  • Privacy & cookies

Heeft u vragen?

Neem u dan contact met ons op. Onze supportmedewerkers zijn u graag van dienst.