• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Veelgestelde vragen Mijn Account
Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Zorg4Nieuwegein

Berichten

29 juli 2020

Waarom zie ik geen mogelijkheid om berichten naar mijn arts te versturen?

Mogelijk biedt uw praktijk niet de mogelijkheid om via de app berichten te versturen. Neem contact op met uw praktijk voor de mogelijkheden.

29 juli 2020

Waarom kan ik niet reageren op het bericht van mijn arts?

Een consult wordt automatisch afgesloten nadat de arts heeft gereageerd, dit heeft met de administratie van de praktijk te maken. Wanneer u een

29 juli 2020

Waarom kan ik mijn arts zorgverlener niet selecteren om een bericht naar te versturen?

Wanneer u uw arts niet kunt selecteren dan heeft uw praktijk uw arts mogelijk niet beschikbaar voor u gesteld in de app. Neem contact op met uw

29 juli 2020

Waarom ontbreekt de mogelijkheid om een foto of bijlage mee te sturen bij een bericht aan mijn arts?

Wanneer het in de app niet mogelijk is om een bijlage mee te sturen, dan wordt dit helaas nog niet ondersteund bij uw huisartsenpraktijk. Wij streven

29 juli 2020

Waarom krijg ik de melding dat ik binnen 24 uur (of een andere tijdseenheid) niet nog een consult kan versturen?

Het kan zijn dat het voor de praktijk niet mogelijk is om per 24 uur (of andere tijdseenheid) meer dan één consult toe te staan. Dit verschilt per

Primaire Sidebar

Waar wilt u meer over weten?

Vraag niet gevonden?

Staat uw vraag of probleem er niet bij? Geef uw melding door via de feedback functie in de Zorg4Nieuwegein app. U vindt de feedback functie in het menu van de app. Staat er geen feedback optie in de app? Mogelijk moet u de app dan eerst updaten naar de nieuwste versie.

Footer

Snel naar

  • Zorg4Nieuwegein app
  • Privacy & cookies

Heeft u vragen?

Neem u dan contact met ons op. Onze supportmedewerkers zijn u graag van dienst.